یو پی اس صنعتی و ویژگی‌های آن

یو پی اس مناسب تجهیزات صنعتی

صنایع و کارخانجات از مهم‌ترین عناصر فعال در هر کشور محسوب می‌شوند، از این رو فعالیت بی‌وقفه و همیشگی آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می‌دانید یو پی اس‌ها یا منابع برق اضطراری در این زمینه نقش بسزایی دارند. باید به یاد داشته باشیم یو پی اس‌هایی که به صورت معمول و متداول در کاربری‌های دیگر هستند اغلب در این محیط‌ها پاسخگو نیستند.

در ادامه در مورد یو پی اس‌های مورد استفاده در صنایع و ویژگی‌های آنها صحبت خواهیم کرد.

همچنین شما را در جهت خرید یو پی اس صنعتی در مشهد راهنمایی خواهیم کرد و برای خرید یو پی اس در کنارتان خواهیم بود.

الزام نیاز به یو پی اس در صنعت

اغلب افرادی که در صنایع فعالیت دارند نسبت به شرایط محیطی موجود در کارخانجات و صنایع آگاه هستند. تجهیزات موجود در این صنایع اغلب در معرض محدوده دمایی وسیع، رطوبت و نمک بالا قرار می‌گیرند.

سایت‌های تولیدی و پردازش صنعتی به منبع تغذیه اضطراری مستحکم مبتنی بر ترانسفورماتور نیاز دارند که قادر به کار مداوم و تامین برق اصلی باشند. چرا که شرایط در این محیط‌ها به‌گونه‌ایست که می‌تواند توسط بارهای القایی و نویزهای الکتریکی و … دستگاه یو پی اس را دچار تداخل کند. از این رو انتخاب یو پی اس مناسب محیط‌های صنعتی و کارخانجات نیازمند اطلاعات سازمان یافته و دقیق می‌باشد که شرکت نور توس با توجه به تجاربی که در این زمینه کسب کرده می‌تواند از طریق کارشناسان مجرب و متخصص خود ایفای نقش کند.  شما با دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با اطمینان خاطر یو پی اس مورد نیازتان را سفارش دهید. 

ویژگی‌های یو پی اس تجهیزات صنعتی

راندمان و قابلیت اطمینان بالا

کیفیت قدرت بالا

اعوجاج خروجی کم

زمان پاسخ سریع بارگذاری

سازگار با استانداردهای IEC، IPS، NEMA

سیستم UPS و مبدل آنلاین صنعتی (تک فاز/سه فاز)

یو پی اس تک، دوتایی، موازی، آماده به کار داغ و اشتراک بار

ویژگی‌های بیشتر

توان بالا (تا 250 کیلو ولت آمپر برای سیستم های تک فاز و 500 کیلو ولت آمپر برای سیستم های سه فاز)

طراحی استاندارد و مدولار، پشتیبانی از 4 واحد UPS به صورت موازی در صنعت.

ظرفیت بار فوق العاده، ضریب توان خروجی 0.9

UPS برای صنعت دارای ویژگی های همگام سازی ولتاژ است که با نیازهای مختلف ولتاژ ورودی و خروجی سازگار است.

سازگاری برای محیط‌ها و برنامه‌های صنعتی متنوع

انعطاف پذیری در پیکربندی و نصب مخصوص سیستم های UPS مختلف در کاربردهای صنعتی.

مجرای هوای سرد و گرم منبع برق بدون وقفه صنعتی به صورت مجزا کار می‌کنند.

سطح حفاظت IP40، برای کاهش تأثیر عوامل محیطی؛

ترانسفورماتور جداسازی خروجی را برای تحقق عایق الکتریکی پیکربندی کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان با مشاورین ما در تماس باشید.

051-38381009 – 051-38517009

بهترین یو پی اس برای مصارف صنعتی

با توجه به ویژگی‌های یو پی اس صنعتی که گفته شد سیستم‌های UPS صنعتی ما در برابر محیط‌های صنعتی بسیار خشنی که دارای سطوح ارتعاش، تنش مکانیکی، دمای عملیاتی و ورود گرد و غبار بیشتری هستند، مقاوم‌‌اند. شرکت فنی و مهندسی نور توس طیف وسیعی از راه حل‌های UPS را برای کاربردهای کنترل صنعتی ارائه می‌دهد. در طول یک رویداد مرتبط با برق، یو پی اسی که به شما پیشنهاد و تحویل داده شده است محافظت قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد.

ما همواره در پی همکاری با شرکت‌ها و برندهای قابل اطمینانی هستیم که بواسطه آن‌ها پاسخ متناسب با نیاز مشتریانمان را ممکن سازیم. از همین رو انحصار نمایندگی اینفورم-لگراند فرانسه، نماینده برندهای ایتان، آسترید، استترون، بوری و دیگر برندهای باکیفیت و مطمئن بازار خارجی و داخلی در شرق کشور هستیم.

لازم است بدانید که یو پی اس های صنعتی معمولا دارای 3 فاز هستند و در کارخانه ها، بیمارستان ها و مراکز صنعتی با توان های بالا استفاده می گردند. قطعات مصرفی در دستگاه‌های یو پی اس صنعتی آمپر بالا بوده که معمولا برای اینورتر این دستگاه ها از ترانس استفاده می گردد. در اکثر مواقع تکنولوژی رکتیفایر و اینورتر در این دستگاه ها هر دو IGBT هستند.

یو پی اس صنعتی تکفاز و سه فاز 

یو پی اس سه فاز به سه فاز

باتری یو پی اس مناسب بخش صنعت

یو پی اس‌های صنعتی به علت نوع کاربری از توان بالایی برخوردارند و در نتیجه منابع تغذیه‌ی آن‌ها یعنی باتری‌های یو پی اس با تعداد بیشتری برای آن‌ها استفاده می‌شود. استفاده از باتری‌های یو پی اس باکیفیت می‌تواند به طور چشم‌گیری مشکلات شما را کاهش دهد. به همین منظور برای انتخاب بهترین باتری یو پی اس می‌توانید مقالات ما را در این رابطه مطالعه کنید. در حال حاضر ما ارائه دهنده برترین برندهای باتری یو پی اس داخلی و خارجی هستیم که از آن‌ها می‌توانیم به باتری یو پی اس مگا مکس و باتری یو پی اس زیکو اشاره کنیم. گرچه برندهای دیگری همچون فیام، زوما، کینگ بات و بسیاری از برندهای دیگر را با توجه به درخواست مشتریان تهیه کرده و نسبت به نصب آن‌ها اقدام می‌‌نماییم.

تعمیرات و پشتیبانی یو پی اس صنعتی

شرکت فنی و مهندسی نور توس متخصص در ارائه پشتیبانی و نیروی انسانی لازم برای سیستم‌های منبع تغذیه اضطراری صنعتی یا همان یو پی اس های صنعتی می‌باشد. ما طیف گسترده‌ای از خدمات حرفه‌ای را به شما ارائه خواهیم داد؛ از ارائه بهینه‌ترین سیستم یو پی اس تا راه اندازی میدانی و پشتیبانی، تعمیر یو پی اس و نگهداری همواره با کارشناسان مجرب ما امکان‌پذیر و در دسترس شما عزیزان قرارا دارد. تجربه تعمیر دستگاه یو پی اس  صنعتی تا توان 250kva در کارگاه فنی و تخصصی تعمیرات نور توس می‌تواند نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن برآورده نماید.